Khamis, 14 Julai 2011

bodohkah erin??

bodohkah erin?? bodohkah erin jika erin masih memujuk eizrul untuk kapel balik dengan erin? kawan-kawan erin semua cakap erin lah budak yang paling bodoh kalau erin masih nak kapel dengan dia setelah dia dengan selamber badaknya dating dengan makwe baru dia depan erin...erin tahu erin ni bodoh!! kenapa erin masih nak terhegeh-hegeh dengan dia sedangkan dia dah buat macam-macam kat erin.
tapi, serius erin cakap, erin tak pernah kisah dengan apa yang dia buat kat erin. sungguh erin tak kisah! yang pentingnya, kebaikan dia lagi banyak dari keburukan. erin bukan cakap  macam ni sebab terhutang budi ke apa tapi itulah yang sebenarnya. semua yang pernah dia lakukan untuk buat erin tersenyum dah banyak merubah hidup erin. dulu, erin tak percaya dengan cinta monyet dan erin tak pernah terfikir langsung nak ada cinta-cinta monyet ni sebab erin ni budak yang serius dan tak pernah fikir pasal kapel-kapel ni. dulu, (bagi erin) cinta monyet ni menyusahkan dan tak ada faedah langsung.  tapi bila dah tejebak dengan cinta monyet ni, memang erin dah tak boleh nak toleh belakang lagi sebab erin sayang sangat-sangat kat eizrul. sayang sangat!!
orang lain tak akan faham sebab erin yang lalui semuanya. 
hanya dengan eizrul aje erin kongsi segalanya. dia tak pernah kisah pun yang erin ni lahir dalam keluarga yang porak peranda dan di ambang kemusnahan. dia tak pernah kisah. dia lah yang selalu teman erin dan selalu dengar luahan hati erin kalau ibu dan daddy gaduh. dia tak pernah berkira dengan erin. sebab tu erin sayang sangat kat dia. tapi sekarang ni erin dah jadi sunyi balik sebab dia and erin dah tak ade ape-ape...:(

Tiada ulasan: