Jumaat, 1 Julai 2011

homework

selamat pagi!! sambil saya tengah tulis blog ni, saya tengah tengok cerita hawai 5 o. tak sanggup rasanya nak tengok lagi. pagi,petang,sianng, malam tengok cerita tu. rasa macam nak termuntah aje tengok muka si mcgarret yang budget handsome tu. tapi, apakan daya, saya sebagai adik yang baik terpaksa tengok lah jugak cerita yang memang saya x minat tersangat-sangat tu. abang-abang saya ni memang jenis tak bertimbang rasa betullah. saya ni kan perempuan, cun pulak tu(haha)... mana saya nak tengok cerita-cerita yang ala-ala polis gitu(memang polis pun). saya suka tengok cerita bones. ala...yang emily deschannel berlakon tu. bagi saya, cerita tu baru best. kena dengan jiwa saya sweet  ni(???). saya minat cerita tu sebab saya nanti besar nak jadi ahli pathology forensic(kalau ejaan tu salah, korang paham-paham ajelah)...

1 ulasan:

Rie Zarchry berkata...

hi erinna

nak tips untuk blogging?
rie xhebat sgt tapi ur blog represents urself
buat yg terbaik, jadilah mnarik :)

kalau ada pape nak tanya, just email me: riemacho@gmail.com
Add kat fb pun boleh: http://www.facebook.com/rzarchry

Selamat berblogging!