Jumaat, 1 Julai 2011

just about me!!

nama saya nora erinna maisara(bukan nama sebenar)(haha). umur saya 14 tahun. dan saya bersekolah di SMK BUKIT JAWA di KELANTAN.
hidup saya xlah hebat sangat. saya ni peminat nombor satu KIM HYUN JOONG tau. jangan ada siapa-siapa yang berani nak memperlekehkan idola saya tu. saya tak suka !
dekat sekolah saya ni jenis budak yang tak tahu malu. result exam saya x ade lah gempak sangat. walaupun saya ni jenis yang taak tahu malu, tapi saya ni rapat sangat-sangat dengan semua cikgu kat sekolah. 
hmm...apa lagi erk nak cakap...? mungkin kalau u all tengok saya dari jauh, u all akan nampak budak yang sporting, funky dan periang tapi kalau u all kenal i betul-betul, u all pasti akan rasa yang saya ni membosankan dan x ada taste dalam memilih kapel. 
kawan-kawan saya selalu cakap macam tu. terutama bab memilih kapel. diorang selalu cakap yang saya ni suka sangat kapel dengan budak-budak yang tak cute. diorang ni pon satu. nak suruh saya kapel dengan orang yang cute, saya ok je kalau ada budak cute yang suka kat saya. tapi masalahnya x ade sorang pun budak cute yang berkenan kat saya yang muka macam hantu kak limah balik rumah ni. senang lah kawan-kawan saya cakap pakwe saya macam-macam. hodoh la, x cute la, pokai la dan macaam-macam lagi la. eh hello!! yang hodoh macam tu bukan senang nak dapat tau. sebab, budak-budak cun sekarang ni suka kapel ngan budak tak cute ok! alasan salah sorang dari kawan saya yang kapel dengan boy yang tak cute ialah, "susah tau kapel dengan boy yang cute ni, pantang kita jauh sikit, ade aje budak nak usha dia"
haa...kan dah cakap yang budak zaman sekarang ni suka kapel dengan orang yang tak cute.... eh,,dah lah dulu saya bercerita. sambung esok-esok erk?? saya tanya macamlah ade yang akan jawab...haha
saya nak pergi salin baju dulu. along nak bawak  pergi KFC.. jangan jelous tau!!!hehehe

Tiada ulasan: